Gældende fra den 2. december 2022


Priser og betaling

Alle priser er inkl. 25% moms. Der tages forbehold for trykfejl, kurs- og prisændringer samt tekniske fejl. Du kan anvende følgende betalingskort og -metoder på vores side: Visa / Dankort / Mastercard / Maestro / MobilePay


Forsendelse

Vi sender alle hverdage inden for 1-3 hverdage fra afgivelse af ordren. Ordrer modtaget i weekenden eller på helligdage afsendes den efterfølgende hverdag.

Der kan forekomme længere leveringstid på specialindramninger i større formater, f.eks. 70x100, 100x100 og 100x140.


Returret

Bemærk: Alle ordrer lagt mellem den 1. december og 31. december 2022 har en forlænget fuld returret til og med 31. januar 2023.

Gehalt yder 14 dages fuld returret, gældende fra den dag du modtager din vare. Du har pligt til at returnere varen i samme stand og indpakning, som den er modtaget. Du skal selv dække de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Udsalgsvarer, specialbestillingerne samt plakater/rammer i 100x140-format byttes ikke og tages ikke retur. Husk at gemme kvitteringen for afsendelsen, så du kan dokumentere, at varen er afsendt.


Hvis du fortryder købet, skal pakken sendes til:
Gehalt / Mikael Rømer
Lauritz Larsens vej 8
4780 Stege

Mærk pakken "Retur" samt dit ordrenummer og send en mail til support@gehalt.dk, hvori du skriver at du har returneret ordren, så vores lager er klar til at modtage den.

Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, overfører vi købsbeløbet tilbage til kontoen, hvorfra betalingen er foregået. Det er ikke muligt at få overført returbeløbet til en anden konto.

For spørgsmål vedrørende returnering skriv til support@gehalt.dk.


Reklamation

Alle køb er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret, hvilket betyder, at du som kunde kan klage over fejl eller mangler ved din vare indenfor 24 måneder efter købet. Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slidtage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Skulle der mod forventning være fejl eller mangler ved din vare, så skriv en mail til os på support@gehalt.dk, hvor du vedhæfter et billede af fejlen samt beskriver problemet.


Beskadiget produkt ved levering

Hvis din ordre er blevet beskadiget under transporten, skal du sende følgende dokumentation til support@gehalt.dk indenfor 24 timer fra du har modtaget ordren, så behandler vi din sag hurtigst muligt:

  • Billede af beskadiget produkt
  • Billeder af pakkens ydre flader
  • Billede af pakkens fragtlabel
  • Billeder af pakkens indvendige beskyttelse
  • Din ordrebekræftelse


Lovvalg og værneting

Alle køb foretaget hos Gehalt skal ske i henhold til dansk ret. For alle tvister og juridiske uoverensstemmelser er dansk lov gældende.


Persondatapolitik

Oplysninger afgivet på www.gehalt.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand. Du har altid ret til oplysninger registreret hos www.gehalt.dk. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til support@gehalt.dk.

Du kan også læse vores Cookie- og privatlivspolitik.


ODR

En klage over en vare købt hos Gehalt kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. K-En klage indgives her. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores mailadresse support@gehalt.dk.


Har du et spørgsmål?

Hvis du ikke har fundet svar på det du ledte efter er du altid velkommen til at kontakte os på support@gehalt.dk.



Gehalt
Vognmandsmarken 42, 1. tv.
2100 København Ø
Danmark
CVR: 38 71 26 32



www.gehalt.dk er ejet af Gehalt ApS